joi, 21 octombrie 2010

una mare de jugastru

Este chiar lingura inceputa la sfarsitul iernii trecute.
Lemnul l-am luat din padurile de la Hateg. Acolo am si inceput sa o cioplesc. Insa abia saptamana asta am terminat finisajul si husa ei.
Apai amu ii fina.
Ca sa o vezi pe langa una de marime medie.
Nu-i o lingura supradimensionata, e doar in alta categorie.
E mare, insa e bine echilibrata. E comoda atat la mancat cat si la mestecat (in oala , ... nu in dinti).
Desi eu o numesc mare (si chiar este), totusi unii ar zice ca abia asta e lingura.
Nu-mi dau seama ce deduci din imagine, insa ea are peste 25 de cm (lungimea totala), iar concavitatea ei are mai bine de 6 cm lungime.
Ea si husa ei.
E lingura celor care doresc sa bage mai mult (o data) in gura, dar nu numai.
Ea, desi ocupa mai mult spatiu ca altele, este usoara si rezistenta. Cu asta vei putea sa mesteci lejer in oala (supele, pireuri, etc), chiar si-n alea mai mari, fara sa ne manjesti ori sa te arzi la deget.
Fie ca esti un om mare si-ti cautai lingura, fie doreai o lingura mai mare pentru excursii, lingura asta poate sa fi ceea ce cautai.
Peretii nu sunt prea grosi, asa ca vei putea culege de pe farfurie si bucatile cele mai mici, ori restul de zeama de pe fundul bolului.
Insa suficient de grosi incat sa te tina multi ani.
Dar mai bine o iei si vezi cu ochii tai . Apai de nu-i cum ti-am zis, mi-o trimiti inapoi.
Dar asa-i cum iti zic , ... ca eu am vazut-o.

Niciun comentariu: