vineri, 31 decembrie 2010

Un gand de multumire si inca ceva

Multumesc lui Dumnezeu pentru anul ce a trecut si toate clipele traite, locurile frumoase pe care le-am vazut, oamenii minunati pe care i-am intalnit si cei alaturi de care am calatorit (in realitate si in gand).
Viata intreaga este o calatorie, una spre vesnicie.
Calatorie din care nu vor lipsi niciodata veselia, caldura, tristetea, speranta ,confuzia, ambitia, oboseala, si multe alte "condimente" ce fac din ea o "mancare" ce merita gustata.
Fiecare "popas" il putem folosi pentru a ne uita mai bine pe "harta", pentru a ne putea orienta corect.
Desi destinatia este cam aceeasi si poarta este una, totusi partener in lungul drum gasesti cu greu.
Pe mici portiuni insa multi se alatura si multora li te alaturi.
Umblii si cand stai, iar distanta se masoara in minute, ore, zile si chiar ani.
Trecutul nu mai este, doar urma care a lasat-o, prin lucrurile si invatarurile care s-au sedimentat.
Prezentul e acum si nu poate fi descris, ca pana ce apuc sa inchei fraza deja e trecut.
Viitorul e un mister ce nu merita stiut dinainte macar si doar pentru faptul ca am distruge efectul surprizei.
M-am simtit onorat ca am putut sa stau in preajma oamenilor, batrani a caror expresie sugera intelepciunea, copii cu inocenta absoluta , prietenii ce inspirau caldura si siguranta, parintii ce manifesta dragostea si grija.
Unii din ei au ajuns deja, altii sunt pe drum poate in fata noastra.
In anul care vine,mi-as dori ... dar mai bine ma abtin sa-mi doresc, ca nu cumva sa doresc ceva mai putin decat are sa se intample.
In schimb tie iti doresc sa te bucuri mai mult de ceea ce ai primit, sa fi sanatos si sa ai o calatorie cat mai placuta.
Nu stiu daca multi ani isi doreste fiecare, dar sigur fiecare isi doreste cat mai multi ani fericiti alaturi de cei dragi.
Iar cei dragi sunt cei pe care-i indragesti, de unde deduc - cu cat vei indragi pe mai multi, cu atat mai fericit vei fi.
Si cine stie, poate macar si pe acele mici portiuni vom avea vreodata drum comun, poate chiar la padure.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Iti doresc multa sanatate si la mai multe post-uri la fel de interesante ca cele de pana acum.

Anonim spunea...

Bun gasit si in acest an.
"Lumea e mica si nu se termina maine".
Putere de munca iti urez, ca de restul, sunt sigur ca le administrezi cu pricepere ;)

Micul Mester spunea...

Multam de gandurile bune.
Sanatate si pace in suflet sa aveti, ca de stres e plina lumea, ... si nu ajuta la nimic.

Anonim spunea...

An nou fericit!
La multi ani!