sâmbătă, 18 iunie 2011

Amnarul de padure

Tija e bine sa fie mai groasa si mai lunga sa te tina mult.
La asta i-am facut maner din capatul unui corn de cerb si un snur din piele impletita. Simplu si eficient, cu el aprinzi focul oriunde si oricand. Zic ca te tine mult, ca eu il am pe al meu de ceva vreme si la cum il vad, zic ca ma mai tine vreo 3 ani. Si asta tinand cont ca ies cat de des am ocazia si aprind focul numa cu el.Asta n-are teaca din piele, cum au majoritatea pe care le fac, e simplu, are snurul cu care-l asiguri. Il ti la centura, in buzunar, trusa sau rucsac. Evident ca daca vrei si teaca iti fac.

A pai unu vrea cu maner de corn, altu poate lemn. Important e sa-ti placa. In rest oricare e zdravan si te tine pana se consuma tija. Am constatat ca manerul lung si subtire e mai comod la folosit decat cele scurte si groase de tip "cheie". Dar na, aici e si treaba de gusturi, ca de multe ori fain e ce-ti place, nu ce se spune.

Niciun comentariu: