luni, 14 noiembrie 2011

sa mancam cu lingura de lemn

Lemn bun frasinu asta. E cealalta jumatate a butucului, adica sora lu aialalta.


Si ma gandeam ca e o treaba si cu pozele astea. Adica unii le fac atat de bine incat din imagini reiese obiectul ca fiind mai tagator ca-n realitate, in vreme ce altii habar n-au sa scoata in evidenta ceva forme (no, io is in a 2 a categorie, in fine :)), ce vrei ma, ca n-am treaba cu fotografiile, mai bine merg la padure ).
Important e ca pot sa-ti arat chiar si asa lingura ce-am cioplit-o zilele trecute.
Pe coada "a ramas" nefinisata, cu urme de dalta.
Nu-mi dau seama cum iti pare la vedere, dar in mana sta bine.
E de marime medie ca majoritatea pe care le fac, pentru ca la dimensiunile astea merge cel mai bine sa manci cu ea.

Imi place mult frasinu ca-i tare si-l pot finisa bine. Lucrii o tara mai mult ca la altele, dar si tine mai mult.

3 comentarii:

Ciprian Dascalu spunea...

Buna!
Vreau si eu câteva linguri pentru mâncat.
Vindeți?

Ciprian Dascalu spunea...

În casa străbunicii mele doar cu lingura de lemn se mânca.

Micul Mester spunea...

Ziua buna.

Da, toate lingurile din lista asta - http://miculmester.blogspot.ro/2010/02/stoc-1.html
sunt disponibile