duminică, 1 aprilie 2012

scantei

Scapara cate una exact in locul in care trebuie si flacara apare.
Asta-i amnaru de padure.
I-am facut si teaca din piele sa stea comod la curea, pe partea cealalta (nu paia cu cutitu).
Amu poate unii prefera sa-l tina langa cutit si chiar in teaca lui (ca au acolo un loc special).
Mie nu-mi place si nu mi se pare comod. In plus mai schimb cutitele si uneori ies numa cu parangu si imi prinde bine amnarul in teaca lui.
Din corn de cerb dinala carpatin i-am facut maner si o felie de mesteacan dinasta finlandez.
Snuru din piele impletita il asigura la teaca si ti-l tine bine dupa deget cand il utilizezi.

Am ales bara mare ca sa tina mult. Practic exista o singura dimensiune de bara dinasta mai mare, dar aia era exagerat de grea. In plus si asta te (ma) tine vreo 5 ani (daca nu te joci aiurea cu el) daca il folosesti doar ca sa aprinzi focul. Iar daca il utilizezi doar ocazional probabil 10 ani sau toata viata.
Atat.

3 comentarii:

dodo spunea...

trimite-l incoa ... daca nu e promis la cineva !

Micul Mester spunea...

Teoretic asta e pus de-o parte.
Dar practic o sa-ti fac unu daca vrei, dar inca nu stiu cand.

WitchKing spunea...

is faine amnarele astea paduresti...al meu e mai spartan, doar bara cu o gaura cu snurul si tablita.cam moft asa,da tot e fain sa aprinzi focu cu ele