sâmbătă, 1 martie 2014

ondulata

De cate ori fac cate o lingura de forma asta simt ca-mi fac semnatura. Printre primele linguri ce le-am facut erau asa ondulate, ceva mi-a placut si atunci si acum.
Dar lasand la o parte preferintele mele, mai important este sa-ti placa tie.
E de stejar, e supla si durabila. I-am pus si un snur din piele impletita, pe care daca nu il folosesti sau simti ca te incurca, il poti da jos oricand. Stii cum ii, unii il prefera, altii nu.
La unele esente imi place sa pun detalii cu fibra lemnului, stejarul e special si in privinta asta.
As zice ca sta mai bine pe mana dreapta decat pe stanga. Pentru stangaci, recomand una simetrica (mai dreapta), ca special pentru mana stanga nu prea fac, ca risc sa raman cu ea multa vreme (sau toata vremea, avand in vedere ca nimeni nu a adus in discutie inca treaba asta).
Dar na, ea e echilibrata si  poate un pic mai artistica decat mi-as alege io. Pentru altu/alta insa s-ar putea sa fie exact ce cauta.

Niciun comentariu: