joi, 3 iulie 2014

sa aiba fiecare cutitu lui

E cutit mediu cu lama scandinava, bine ascutit si maner comod ca sa poti mesteri de toate. Am folosit lemn de cais si corn de cerb.
Teaca e din piele de ren.
Practic ii pe cat de usor, pe atat de rezistent. Nu doar ca poti ciopli si mesteri de toate, dar face treaba buna si la mancat. Io la dimensiunea asta vad cutitu cel mai bun pentru drumetie si mesterit. O lama mai lunga fura precizia la lucru, iar daca e sub asta, incepi sa o simti prea scurta pentru treburi dinastea de uz general.
Cu turele la padure ne aflam in plin sezon. Iar in ce priveste mesteritul, nici asta n-are sezon mort.

Un comentariu:

Anonim spunea...

salutare, apreciez enorm ceea ce faci iar blogul asta mi-a deschis mintea la multe lucruri! Imi place mult cutitul tau si m-ar interesa daca-l dai. Daca da, iti las adresa mea de mail sa-mi dai detalii despre el
cosmins007@yahoo.com
multumesc frumos!
Mihai