joi, 14 iunie 2018

NUMAI TURE FAINE - o saptamana in natura - episodul 2

Continuam drumul venind catre alte locuri pe cat de cunoscute, pe atat de frumoase.
Trecem raul pe punti suspendate
si umblam pe poteci daltuite in stanca.
Avem ocazia sa intalnim mai multe specii de serpi si soparle. De asemenea, o multime de pasari isi fac simtita prezenta.
Traversam tunelurile si iesim iarasi la o rascucruce.
Intram pe vale si coboram la prima cascada. Debitul e rezobabil, avand in vedere sezonul in care ne aflam si tinand seama de faptul ca nu prea a plouat in zilele acelea.
Pastravii se vad deslusit prin apa lui.
Avem timp pentru fiecare cascada, asa ca le luam pe toate la rand.
Am cunoscut oameni faini, am traversat si chiar ne-am oprit prin sate.
Am intrat si in morile de apa, am luat pulsul locului. Stand de vorba cu localnicii, ai ocazia sa aflii si lucruri care in carti nu se regasesc.
Ne-am cumparat faina proaspata,miere buna si traista ca sa avem in ce purta merindele.
 Sus in padure, unde e mai racoare si unde leurda era inca din abundenta, aflam loc potrivit pentru picnic. Frigem si firbem, apoi intindem o masa padureasca in toata regula.
Dupa ce ne-am odihnit mintile, am bucurat ochiul si ne-am umplut "rezervoarele cu combustibil" , ... ne-am intins in hamace :)).

Inainte de lasarea serii plecam mai departe. Insa locul unde ne-am oprit a ramas curat, fara nicio urma de ambalaje, vatra de foc, lemne arse, cenusa ori alte semne de "civilizatie" .

Pana la urmatorea, sa auzim numai de bine.

Niciun comentariu: