vineri, 10 august 2018

inelele din lemn ... si cutia lor

Am fost provocat sa fac si asa ceva si n-am avut de ales. Nu am vrut sa le fac, ci am cautat sa le cumpar, insa nu am fost multumit de cautari. Asa ca am decis sa le fac de mana si cu mana mea.
Deci, am inceput sa bag la cap si apoi sa transpun in realitate.
Dupa ce am gatat perechea de inele din stejar, am ales un butucel de mesteacan argintiu sa le serveasca drept cutie.
Dupa scobire si inscriptionare gandesti ca-i de cand lumea pentru asa ceva :)
N-am facut io poze prea reusite asa ca nici nuantele si nici proportiile nu prea reflecta realitatea.
In afara de cele doua am mai facut cateva... daca tot detin "tehnologia".
De ti-a place ori ba, tu decizi. Pentru mine e inca o mestereala din care am mai invatat ceva.

Sanatate buna.

Niciun comentariu: