marți, 14 aprilie 2020

arc de sanger

 Am mai gatat un arc mai scurt din lemn de sanger.
Are o intindere generoasa pentru lungimea lui.
Am decis sa-l fac in intregime dintr-o singura bucata de lemn, astfel ca nici la capeti nu i-am adaugat lemn.
Are forma arcului lung si in ciuda curburilor si a catorva noduri ce le are in mod natural, a reusit sa iasa destul de simetric cand are coarda pusa.
 Puteam ingusta si mai mult capetii, dar in cazul lui nu am facut-o.
Aici poti sa vezi ca se indoaie destul de frumos si chiar simetric.
 Are un set cu care a venit lemnul in mod natural si care i-a ramas pentru ca nu am vrut sa lucrez termic la el.

 Vederea din fata prezinta si cele cateva noduri, care din punctul meu de vedere aduc un plus la aspectul natural.
 Lungimea totala a arcului este de 142 cm, iar puterea lui la o intindere de 24 inch este de 36 lbs.
 E mai taricel si se preteaza bine la tehnica de tragere cu arc scurt. Ca si puncte forte, amintesc ca sangerul nu este la fel de rapid ca si salcamul , insa este impresionant de elastic.
Coarda am facut-o din dacron, dupa puterea arcului.

Niciun comentariu: