miercuri, 11 decembrie 2013

cate una pentru fiecare


Patru oameni daca i-ai imbraca la fel tot diferiti ar fi. In mare, toti au doua maini, doua picioare si restu, ca sa poata functiona optim. Insa la nivel de gandire, caracter, manifestare si fizionomie sunt complet diferiti.
Ei bine am facut cate o lingura pentru fiecare din cei patru. De la stanga la dreapta avem stejar, frasin, fag, frasin.
Si in lumina putina ce scapa din soarele aproape apus si cerul noros, ti-o prezint pe asta de frasin prima oara.
Ii o lingura mai mare si incapatoare. Lemnul e in cea mai mare parte inchis la culoare si cand o umplii ca sa gusti cu ea, faci paguba in oala cuiva.
Coada ei este asa mai valurita si e mai curbata decat pare aici. O sa tii bine de ea.
 Am finisat-o pana luceste, dar nu doar pe asta ci si pe celelalte trei.Cu fieru rosu am gaurit incet si sigur lemnu, apoi i-am petrecut un snur din piele doar asa ca sa aiba.
In rest tin sa mentionez ca e greu sa-ti faci o impresie "prea" reala asupra proportiilor sau formei, judecand dupa pozele pe care le fac.Nu stiu io sa le scot in evidenta prea bine, dar na asa in mare iti poti totusi face o idee.
Dar cel mai bine e cum ti-am zis, iti alegi cea care o vrei si ti-o trimit. Si daca cumva se intampla sa nu fie cum credeai sau sperai nu-i nici o problema, mi-o trimiti inapoi.
Iar cu formele si dimensiunile stii cum ii, is multe si variate doar doar gasesti una si pentru tine.

Niciun comentariu: