miercuri, 15 februarie 2017

o zi obisnuita la padure

Am iesit sa vad cum se prezinta padurea.
Dimineata era ceata si rece, toate erau inghetate in jur. Totusi am sesizat miscare prin tufe si prin copaci. O gramada de pasari glasuiau care cum stiau. Caprioare si veverite fugeau la sunetul pasilor mei.
Am luat la mine si vreo 3 semifabricate pentru lingura, sa le finalizez. Aveam in plan sa caut si lemn pentru arc, dar n-a fost ziua suficient de lunga.
Cateva lemne lungi de carpen dispuse in fata unui bolovan au oferit toata caldura de care aveam nevoie la gatit, mancat si mesterit. Piatra s-a dovedit a fi cel mai bun reflector de caldura pe care il puteam gasi.
Ca tot veni vorba de foc, am pregatit niste lemnisoare de pin saturate de rasina. Le-am taiat pe diferite marimi ca sa iti poti alege ce dimensiune doresti. Asa ca voi adauga in lista si astfel de materiale compacte si foarte practice, alaturi de pungutele cu coaja maruntita de mesteacan, iar altele cu rumegus de pin impregnat. Toate astea se aprind imediat de la scanteia amnarului si fiecare din ele este rezistenta la apa (fiind deja pline cu rasina sau in cazul cojii de mesteacan , cu ulei).

Niciun comentariu: