marți, 4 aprilie 2017

arcuri si hamace

 E vorba de ziua de sambata, 1 aprilie, pe care am petrecut-o la padure. Acolo am desfasurat cateva activitati distractive si educative.
Fiecare a apucat sa guste din ceea ce inseamna tirul cu arcul traditional si asta intr-un cadru natural.
In a2a parte a zilei ne-am ocupat de hamace si tende.
Cine a dorit a avut ocazia sa-si exerseze echilibrul mergand pe chinga.
Dupa initiere am avut trageri din diferite distante, cateva jocuri, trageri la comanda si tentative de sincronizare, trageri in baloane si nu numai. Spre final am avut si un mic concurs.
 In incheiere fiecare a avut ocazia sa traga cu arcuri si sageti din lemn.
La workshop-ul de hamace, dupa o prezentare generala am intrat in detalii privind constructia, materialele, tipuri de legatori si diverse accesorii. Insa am discutat si de locurile potrivite pentru amplasare si de curatarea zonei.
Apoi am invatat noduri specifice si diverse moduri de montare. Am vazut cum se poate construi un hamac dintr-o prelata sau cearsaf si ca se poate monta si acolo unde ai doar un arbore sau niciunul.
Si pentru ca ti-a placut, am zis ca vom repeta experienta.
 Desigur ca vom introduce si elemente noi, pentru ca vrem sa respectam regula noastra in care fiecare tura este unica.
Cu cei ce au participat deja si doresc sa aprofundeze vom trece la o alta etapa. Ramai prin preajma ca mai pregatim si altele cat de curand.
Sanatate buna.

Niciun comentariu: