miercuri, 21 iulie 2010

Amnarul asa cum trebuie sa arate

La un Light My Fire dinasta mare (Army, ... ca altfel nu are rost), ca astea-s bune, i-am facut maner din mestecan dinasta finlandez (curly birch) si i-am pus si un inel de corn. Ca sa mearga bine la centura alaturi de cutitul scandinav.
Si cum nu-mi place ca amnarul sa fie in teaca cutitului, am preferat sa-i fac teaca separat. De data asta am pus parte lucioasa a pielii pe interior, ca sa intre si sa iasa usor si placuta si amnarul.
Acu na,imi si place cu pielea intoarsa la exterior, e mai paduresc.
Asa ca amnarul va sta foarte bine la curea pe o parte, iar cutitul pe cealalta parte.
Teaca are si un buzunarel separat pentru tablita aia, ca sa poti scoate scantei si fara ajutorul cutitului, ... in cazul in care otelul pe care-l ai in lama nu permite, ori in situatii tragice cand iti pierzi cutitul.
I-am impletit un snur din piele cu care sa-l poti asigura cand e in teaca, in felul asta nu-ti vei mai face griji ca-l pierzi (nu o sa-ti mai cada).
Pentru tine care ai un cutit bun si-ti place lemnul si pielea la maner si teaca, cu siguranta ca o sa-ti placa si un amnar de genul asta.

Niciun comentariu: