vineri, 9 iulie 2010

Inca una, tot mica

Am iesit la plimbare pe dealuri pline de flori si ierburi pana la piept, dupa urcari prin paduri umbroase .
Foarte fain sufla vantul aici sus, si ce priveliste, ...
Din lemn de cires am zis sa fac lingura, inca una, tot pentru ai mici ai nostrii.
Vreau sa fac mai multe si vreau sa le fac diferite, pentru ca si copii sunt unici, gandesc ca si lingurile lor e bine sa fie la fel.
Asta mica e din lemn de cires.
M-am dus sa iau lemn pentru o cana si am luat ceva mai mult.
Deodata am vazut acolo, inauntru lingura asta. Am zis sa o scot si asa am facut.
Are forme prietenoase, e comoda si incapatoare, nici prea adanca dar nici prea deschisa. Cu ea se poate mancat atat supe cat si tot felul de budinci, pireuri, gemuri, inghetata, etc.
Ti-am pus acolo cateva imagini, una in care apare langa aia de frasin. Alta cu ea in mana ca sa ii vezi forma din lateral.
Asa ca sa ai cat de cat o idee, iti zic ca are vreo 14,5 cm lungime.
Culoarea lemnului este placuta, deschisa, cu cateva fasii rosiatice.
Binenteles ca si ea are husa ei mica.



Niciun comentariu: