duminică, 4 iulie 2010

Daca sunt cani mici, atunci sa fie si linguri mici

Tu poate ai lingura ta din lemn, dar copilul tau inca nu are.
Am mai facut linguri mici si pana acum, insa nu special pentru copii.
Astea doua in schimb, am zis sa le fac special pentru ei (la sugestia unui prieten).
Am ales lemnul de mesteacan. Are fibra faina, e mai deschis la culoare, are si ceva amestec rosiatic.Lemnul e tare si usor.
Lingurile difera ca forma, desi la prima privire par foarte asemanatoare.Si nu sunt copiate dupa vreunele mari, ci au forma lor.
Ambele stau bine in mana, sunt ergonomice si incapatoare (incapatoare pentru astia mici, ...)
Uite, le-am luat in mana si inca una de dimensiuni normale, ca sa vezi comparativ.
Amu stai un pic, sa nu-ti inchipui ca-i breloc, nu domle, sunt linguri perfect functionale, au si ele vreo 16,5 - 17 cm lungime.
Ambele au cate un snur din piele la capatul cozii. Si binenteles ambele au husa lor din piele.
Nu stiu daca fac set bun cu canutele (tu sti mai bine), dar le-am pozat impreuna, sa le vezi.
Cum spuneam , lingura din lemn nu ciobeste smaltul dintilor, nu transmite nici rece nici cald si se curata le fel de usor ca cele metalice.In plus fiecare e unica.
Si tin foarte mult (in timp), ... daca nu le rod ai mici.
A pai daca vor sa roada, le fac alte forme, tot din lemn, numa bune de ros, ca si eu si catelul meu am ros cand eram mici si lemen si plastic.
Mai apoi cand am mai crescut un pic am ros si un cornier (am picat si am dat cu dintii), ... dar deja se schimabasera dintii si or ramas ciobiti.

2 comentarii:

Daniel spunea...

Sunt faine, felicitari!

Am facut rost de niste lemn de prun (arata tare bine, sper sa-mi iasa ceva), fag si visin. Ai idee lemnul de visin e bun de lucrat ?

Micul Mester spunea...

Da, ii fain si visinul.