sâmbătă, 24 martie 2012

Husa din piele

Sunt vreo doi ani de cand n-am mai facut nici o husa de telefon.
Inainte faceam o gramada, pentru oricine cerea, dar m-am luat cu altele si eu n-am mai apucat sa-mi fac.

Am cusut-o cu fasie de piele, folosind cutitul atat la taiat cat si la gaurit.
Husa protejeaza telefonul de praf, noroaie, moloz si alte narozii pe unde il mai duc. In plus daca il dau pe jos (si il dau aia-i clar, nu ca as vrea, dar asa se intampla) nu tre sa caut in directii diferite componentele, ca husa il tine compact si mai amortizeaza.

Am ales tipul asta de cusatura pentru ca e cel de demult. N-am nevoie de masinarii si nici de scule de marurat.
Totul se face din ochi si mana.
Imi aduc aminte acum, ca mi-ai zis sa-ti fac si tie una, dar n-am avut vreme nici sa ma gandesc la ea. Amu ce sa zic, poate ca o sa mai fac cand si cand cate una .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Îmi place simplitatea, funcționalitatea si modul rustic in care arata.