luni, 7 ianuarie 2013

castronu de stejar

Intre timp l-am facut si pe asta. Din el poti manca ciorbele tale preferate si ce mancaruri mai vrei.
In el poti baga cam jumate de litru odata si e solid si stabil. Pentru cine doreste sa manance cu lemn si din lemn, poate ca doar castronu ii mai lipsea sau na poate si lingura.
Unii poate vor vrea sa il ia cu ei si la padure, nu stiu, fiecare cu dorintele lui. Oricum am socotit ca la castron ii bun sa ai si o ureche dinaia de care sa-l agati.
L-am pus si pe asta in lista si daca iti face cu ochiu trimite-mi o "scrisoare".

2 comentarii:

Unknown spunea...

Deşi m-am îndrăgostit de lingurile tale decum le-am văzut, nu ştiu de ce, bolurile (şi cănile) îmi sunt mai aproape de suflet (poate din cauză că lucri mai mult la ele şi ai mai puţine).
Mai ales că te pricepi de minune să îţi faci şi pozele de prezentare: nu ştiu câţi dintre privitori au sesizat decorul din fundal, cu frunze de stejar... frumos!
Tre' să mă apuc să fac şi io unu :)

Micul Mester spunea...

Io iti doresc sa ai spor si sa-ti iasa cum iti place.