marți, 5 februarie 2013

asta e una mica

Desi poate ca era lingura la rand, totusi am mers pe kuksa. E tot din lemn de stejar.
E mica pentru ca mi-am dorit sa fac una asa .
Cat de mica ? Mica si faina. Intra in ea vreo 75 ml o data. E comoda de purtat si nu ocupa mult spatiu. Iar cand o folosesti e o adevarata placere.
Are pe toarta aia si un pic de corn de cerb ca sa-i fie de bine.
Poate pe cealalta o fac mai inalta, dar asta io am zis ca-i mai buna de purtat ca se incadreaza mai usor prin buzunare.
Da las ca vine si lingura imediat.

2 comentarii:

Confusionwood spunea...

FOARTE FAINA:d

Nu cumva ai vreo unealta dinaia de scobit inauntru la boluri sau la linguri???? nu stiu cum se numeste...

salutare!

Micul Mester spunea...

Ba io am ceva unelte. Am si dalti si cutite dalea indoite. Nu am de dat dar pentru lucru am. Daca vrei sa iti iei sau vrei ceva detalii de magazine dinastea scrie-mi pe mail si-ti zic.