duminică, 10 februarie 2013

inca o cutitoaie

Ca tot iti ziceam ca io mai am doua, ... ei bine mai am numa una cu care o sa lucru ca si pe asta o dau.
E forjata si e destul de robusta, iar unghiu e bun si e ascutia bine. E ergonomica, nu-i doar o foaie de arc dreapta ... ( e una indoita :))  , dar e "indoita" cu cap) .
 Asta-i mai mica decat altele si mere foarte fain atat la atelier, dar mai ales in teren (pentru care doreste sa mestereasca si la padure ).
Si pentru asta am socotit ca are nevoie si de o teaca buna din piele sa ii tina taisu departe de lucrurile din rucsac. Manerele le-am facut de mana cu pila, ca strung n-am ... da nici nu-mi traba. Din frasin, ca ala tine. Apoi am taiat doua inele din teava de curpu si tijele cutitoaiei le-am fixat cu epoxi, ca sa uiti de ele cata vreme o ai.
No, in rest, ca sa-ti faci idee de dimensiunile reale, iti zic doar ca lama (partea activa) are lungimea de 18,5 cm .
Daca ti-o traba, da-mi de stire. Vezi ca o pun in lista cu ale de dat.

Si inchei postarea cu lingurile de stejar pe care nadajduiesc ca le voi prezenta in zilele urmatoare.

2 comentarii:

Mihai spunea...

Mai ai cutitoaia? Daca da trimite-mi detalii la emilmpop[at]yahoo.com
Multumesc.

Micul Mester spunea...

Nu, am dat-o .