vineri, 1 februarie 2013

topor de dat

Ai ghicit, e dintre ale bune. E ala de tamplarie/dulgherie cu lama lata care patrunde usor si mere foarte bine la taiat si la cioplit, iar la excursie poti linistit sa si despici. Avantaju lui este ca desi mere fain pe o mana, ai loc sa lucrii si cu amandoua .
Taie brici si e ca nou. Io n-am lucrat cu el si doar l-am probit. Nu m-as fi gandit sa-l dau daca aveam bani si daca nu vroiam unu mare mare. Ca pentru mine e o leaca cam prea apropiat de wildlife (care stie cum ii ala bun, care nu il gaseste pe interneti dinaia ...) si io pe ala il am ca topor de baza,ca mai mult cioplesc decat fac altceva.
Cand zic aproape nou, ma refer ca nu a fost nevoie nici sa-l ascut sau sa-i fac ceva, am si carticica la el.
Il dau mai ieftin decat l-am luat evident. Daca iti suna cumva tentant da-mi un mail si iti dau detalii.

Niciun comentariu: