vineri, 12 aprilie 2013

din tufisuri si arbusti

Prin tufisuri ajung la arbusti. Si din paducel am zis sa fac lingura. Ca ma tot intreba Vlad cum ii lemnu si oare ce lingura iasa. Lemnul e foarte tare si lingura la fel. Desi i-am zis ca nu prea sunt curios sa incerc :)) , totusi necuriozitatea de atunci nu am reusit sa o pastrez pana iarna asta cand eram pe deal si am avut ocazia sa iau niste lemn dasta .
Lemnul are fibra foarte compacta, marunta si daca nu-l lucrezi atent si destul de rapid poate sa-ti crape (ca si cornul si carpenul).
Insa o data ce i-ai dat forma (si daca e bine uscata), se finiseaza de numa.
Daca e inca un avantaj real in esentele tari si foarte tari, a pai cu siguranta e ala ca-mi permite sa fac linguri cat mai usoare si subtiri si totodata cel putin la fel de rezistente ca alea mai grosolane din lemn de tarie medie.
Cat e lemnul "nou" (uscat complet, in nici un caz verde! )e galbui cu ceva "intruziuni" rosiatice. Dar pe masura ce se invecheste se tot inchide la culoare.
Lingura e foarte usoara si comoda, bine finisata si are cupa echilibrata.
Mai am una din acelasi lemn si banuiesc ca aia urmeaza sa apara in curand.

Niciun comentariu: