duminică, 14 aprilie 2013

un simplu cutit

Am zis ca daca mie mi bun, poate o fi si la altu.
Cutit de padure si atelier, de mesterit si excursii, are lama din foaie de arc si maneru din lemn de frasin.
Despre cum, unde si cand l-am facut am zis data trecuta. Il pun in lista asta in caz ca il vrea careva.
Cu el am bagat mai multe ture la padure si am cioplit deja cateva linguri.
E usor si rezistent, taie bine si are varful ascutit. Ii tine taisu suficient (la taiat fin si in forta si chiar la despicat) cat sa faci toata treaba. Poti da ture de mai multe zile fara sa trebuiasca sa cari piatra de ascutit cu  tine. Dupa ce aprindeam focu si despicam butuceii de carpen si fag, tot cu el si ciopleam la linguri. Apoi cand vine ora mesei tot pe asta il folosesc si la mancat. La finalul zilei tot ia paru ... dar agata un pic  :)) .

Niciun comentariu: