miercuri, 5 noiembrie 2014

inca doua linguri

 Nici o poza nu poate sa arate forma si culoarea reala a lingurilor.
De fapt ma intreb si io care o fi culoarea reala ...
Cand e inauntru au o nuanta, afara au alta.Cand e noros arata intr-un fel, iar cand e soare altfel. Hmm, interesant. Bine, atat cu naroziile.
Asta ii din lemn de carpen, e lunga, usoara si practica.
Ii asa mai supla, iar cand meri la padure si gatesti o sa vezi ca face treaba buna si la mestecat in oala.
Treaba e cu imaginea in plan. Experienta ne spune ca atunci cand
apropii obiectivu aparatului mai mult de cupa lingurii o sa ai impresia ca e o lingura cu maner scurt si subtire si cu o cupa mare. De aia e nevoie de mai multe imagini si de aia e important sa fie si o poza cu vederea de sus.
Lingura asta e cam sucita. Nu mi-o place, dar na ii si ea din lemn de fag.
Si chiar daca nu mi-o place poate sa placa altuia. De fapt ca sa zic asa, cel putin jumatate din lingurile ce le-am facut nu-mi prea plac ... :)) .
Insa am inteles ca nu-i bun sa fac doar dinalea de care imi plac mie, ca oamenii is multi iar preferintele difera.

Niciun comentariu: