duminică, 1 aprilie 2018

aplicatie la cascada de gheata

A avut loc in Retezat chiar inainte sa se incalzeasca prea tare.
Am prins si ceata si soare. Am catarat si am echipat, atat la lumina naturala cat si la frontale.
Cu cei 4 muschetari am fost si ma declar multumit de modul in care au decurs acele cateva zile de exercitii.
Am putut observa imbunatatiri notabile intre primele urcari si cele din urma.
Prima zi am alocat-o parcurgerii.
Iar aceasta s-a continuat mult dupa lasarea intunericului.
Incet incet fiecare incepe sa capete incredere in echipament si sa incarce mai bine, fara a lovi prea tare sau prea mult gheata.
N-a fost o gheata atat de compacta si groasa ca in Muntii Tarcu, dar urcam ce avem si zicem multam.
Urmatoarea zi ceata se ridica si crestele se dezvaluie.
Pe platforma ce care am sapat-o, ne echipam si lasam bagajele.
Dupa demontrarea metodelor de echipare, fiecare are vreme sa exerse.
Deja in aer e iz primavaratec si tot ce nu e umbrit incepe sa picure.
Dupa incalzire,
executam amaraje simple in doua puncte, atat la suruburi de gheata, 
Abalakov cat si cele doua combinate.
Au loc retrageri in rapel cu si fara recuperare de coarda/cordelina, dar si retrageri cu recuperarea surubului de gheata.

Imi pare ca iarna a trecut fara sa apuc a mai catara si in Fagaras, fara a mai prinde un schi pe afara si chiar cu dor de a mai da un schi de tura. Dar na, asta e. Spunem bun venit primaverii si ne pregatim sa incepem activitatile potrivite noului sezon.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salutare. Unde in muntii Tarcu se poate catara gheata?