sâmbătă, 28 aprilie 2018

o zi de trageri, de relaxare activa

 Am iesit la padure sa tragem cu arcul.
Locul ne primeste prietenos, iar echipamentul e pregatit.
Dupa o scurta introducere, instructajul si incalzirea,incepem primele exercitii.
O luam progresiv pana ce ne dam drumul.
 Am alocat cateva ore doar pentru tirul cu arcul, asa incat sa putem spune ca fiecare a cunoscut gustul.
Am avut diverse probe, am tras si in sincron,am spart si baloane, am tras si din deplasare, ba inca am avut si o mica intrecere.
Daca ai obosit un pic, am lasat la indemana si mijlocul necesar pentru a te odihni :)
 Iar acum, inapoi la trageri.
Dupa o vreme trecem la arcurile din lemn. Fiecare are ocazia sa le incerce.
Pe partea de bolas, introducerea este urmata de tehnicile de prindere si apoi azvarlirea simpla.
 Rotatiile sunt introduse treptat.
 Avem si pauza de masa, cu povesti si exemplificari.
 Vremea a fost excelenta, iar trupa pe masura. Am tras si cu prastia, desi cativa au fost un pic obositi pe final :) .
Dorim sa repetam experienta si sa aprofundam cunostintele deja fixate.

Niciun comentariu: