sâmbătă, 17 decembrie 2011

ce, va cunoasteti ?

Probabil ca nu. Ea e lingura de nuc. Cand am iesit la padure am folosit acelasi decor pentru ambele si poate cam aceleasi pozitii, dar ele difera.
Atat ca forma, dimensiune cat si ca model. Asta e un pic mai supla .
Are pe dos o nervura care ii mentine rezistenta.
E tot de marime medie, usor curba pe stanga si are taria nucului.
Finisajul nu l-am facut sa reflecte lumina ci in ideea de a crea o suprafata cat mai nedeta pentru a fi usor de curatat si prietenoasa la contactul cu buzele (sa nu agate, ca cele nefinisate).
Asta nu are gaura pentru snur, ... nu are ca nu are. Unele au, altele nu.
Lemnu asta face parte din cele cateva de le-am luat acu vreo luna de la nucu ala cazut de langa poiana.
Parca mai aveam de una, da nu mai stiu tre sa ma uit.
Oricum, chiar daca am mar pregatit, totusi parca mi dor sa fac una de artar. Eh, mai vedem.

Niciun comentariu: