sâmbătă, 20 martie 2010

fiecare are lingura lui preferata, ... si eu am una

Din lemn de carpen, pentru ca e tare si-mi place cum arata fibra. Nu are o culoare deosebita, nici fibra foarte vizibila, din contra, are linii discrete.
Este o lingura comoda, de marime medie, poate un pic mai mica.
Imi place finisajul excelent pe care-l permite lemnul de carpen.
E o lingura numa buna pentru tot felul de excursii si expeditii. Poti sa o folosesti la fel de bine si acasa sau oriunde mergi.
Nu-i lingura cu care mananc, e doar lingura care-mi place poate cel mai mult. O dau si pe asta, vreau doar sa-mi exprim parerea.
Ma intreba Liviu o data de ce nu-mi tin cea mai faina lingura pentru mine, ... pai i-am zis ca de unde stie el ca cea pe care o am nu este cea mai faina pentru mine ?
Dar avea dreptate, sunt multe altele care-mi plac mai mult decat lingura mea. Dar la fel ca si cutitele, nu-mi pot schimaba cutitul ori de cate ori apare unul care-mi place mai mult, ... asta-i narozie.
Si asta ca si cele din mesteacan, pastreaza principalele elemente ale arborelui din al carui lemn este cioplita.
Binenteles atat forma cat si modelul de pe maner sunt unice, desi poate anumite elemente seamana.
Nu-i o lingura grosolana, ci mai degraba tinde catre una finuta. Dar asta pana ce o iei in mana, atunci vei simti in ea cu adevarat taria si duritatea arborelui.
Greutatea ei este neglijabila. Este adanca, dar nu prea adanca, doar atat cat trebuie. Are husa ei din piele.
O includ cu toata increderea in categoria lingurilor ce te vor tine toata viata.

Niciun comentariu: