marți, 25 decembrie 2012

ca sa fie

 Am mai gatat una . E tot dintre alea mai groase. Si pentru ca am stat mult sa impletesc la ele, in vreme ce ma uitam si la un film dinasta cu indieni, mi-o venit dor sa ies un pic la padure sa si trag.
No, si am mers. Aici poti sa o vezi pe a noua (in dreapta imaginii) comparativ cu a mea. E mai solida si mai comoda ca asta pe care o folosesc io . Dar mere fain si a mea.
Pe zi ce trece constat ca precizia se "masoara" in exercitiu. Nu ca acu tintesc mult mai bine ca inainte, dar incep sa simt cam unde tre sa mearga piatra si cand tre sa-i dau drumu. E mult de lucru si la astea ca la oricare (poate mai mult decat cu altele) dar nu-i graba. Obiectivu nu-i sa tintesc precis si sa nimeresc orice , oricand, ci pur si simplu sa ma destind un pic facand ceva miscare. Aia cu nimeritu las sa se intample asa incet incet, fara sa fortez lucrurile.
Tu faci cum doresti, io insa iti pot zice cum procedez.
La inceput imi aleg o directie catre care trag si caut sa o mentin. Dupa ce vad ca o tin cat de cat, imi aleg o tinta mare si apropiata. Dupa o perioada in care mi se pare ca stapanesc distanta, ma departez si poate aleg o tinta mai mica (io folosesc o bucata de prelata).
In timp poti trece la cutii de carton, doze de bere/suc, etc . Te-as ruga totusi sa nu fi tentat sa spargi sticlele chiar daca pare spectaculos. Este complet copilaresc si iresponsabil, mai cu seama ca nu vei aduna cioburile. Lasa-i pe "taranii " de pe youtube care fac dinalea, tu incearca cand pleci de acolo, sa nu se vada ca ai fost.
Apoi sa nu uiti ca antrenamentul pentru precizie nu-i bun sa-l faci in forta. Forta tre sa o incluzi treptat si e ultima dintre toate.
Asigura-te ca nu trece nimeni in zona in care tragi si uita-te cu atentie inainte sa tragi fiecare piatra.
In rest, spor si numa bine.

Niciun comentariu: