marți, 1 mai 2012

1 MAI mult, altu mai putin

Unii s-au multumit cu liziera padurii (si de asta ma bucur eu, ca altfel lasau toata mizeria sus) si alti au vrut mai la liniste.
Noi am fost altii.
A fost cald si intre copaci. Umbra lor asigura temperatura optima pentru stat, dar daca miscai transpirai.
Parangu il iau, ca sa intretin traseul. In scurta vreme tufele de mure , urzicile si ferigile vor acoperii potecile de animale si traseele de iarna.
Adevaru-i ca la padure, in acompaniamentul pasarelelor merge bine si cititul. Amu  un pic l-au deranjat mustele, ca inca nu-i obisnuit cu miscarea aia specifica de a le goni. Dar asta-i o treaba temporara, de adaptare :)) .
Un ceai sau doua prind bine oricand.
Iar cioplitu, cioplitu e de baza. Aici imi mere cel mai bine. Nu sunt conditionat de timp si profit din plin. Orele trec precum petalele parasesc floarea .
Soarele se pregateste de culcare , semn ca tre sa finalizez. In urma au ramas cateva pareri impartasite, ceva planuri si cateva semifabricate.
Daca am fript mici ? Nu, dar am avut cu noi portocala, banana si cate o napolitana mica :)) .

6 comentarii:

Anonim spunea...

ce ceai e ala?

Micul Mester spunea...

Ceylon (yellow label)

Anonim spunea...

o fost o zi frumoasa, foarte frumoasa.

dodo spunea...

mestere vrei sa te otravesti ... !? au'tu, Ceylon !? Io am fost pe malu baltii, am prins crapi si carasi si le-am dat drumu' inapoi in lumea lor ...

Micul Mester spunea...

Ii bun ca ai fost pe balta, ma dar daca de ce i-ai prins sau de ce le-ai dat drumu? Jucai "prinsa" cu ei ? :))
Asta ma batea gandu sa-ti scriu, dar m-am abtinut ... sau am scris deja ? :))
Las ca-i bun. Cand merem in jungla io fac casa si focu tu vi cu pestele.

Anonim spunea...

voooosii... fain de tine, si cei ca tine.
sanatate ..la picior.:))
GBY