marți, 1 octombrie 2019

Cu caiacele la Ostrov

Este o postare lunga cu multe poze pentru ca atat trupa cat si vremea a fost tare faina.
Asa ca dupa ce ne-am cunoscut, am pregatit echipamentele si ne-am facut incalzirea, am gatat instructajul si ne-am asigurat ca avem merindele si cele de trebuinta,
 am intrat pe apa. Vom traversa Dunarea si vom da un ocol insulei.
 Ne plimbam prin padurea inundata ca sa putem surprinde pasarile.
 Acostam si punem caiacele la umbra. Tot aici vom lua pranzul
 si vom pleca intr-o scurta drumetie sa exploram imprejurimile. Observam de indata catina deja coapta si culegem doar o mana de gust.
 Pe insula, exploram cu caiacele cel mai mare lac.
 Avand in vedere vara secetoasa de care am avut parte, as putea spune ca sunt foarte multumit de nivelul apei in aceste lacuri, chiar daca au fost si cativa metrii in care a trebuit sa le luam pe sus.
 E genul de tura care are in sine atat linistea locului si relaxarea, cat si etapele de vaslit si portaj care exerseaza musculatura intr-un mod real si favorabil.
 Nu ezitam sa ne lasam impresionati de frumusetile cu care ne intalnim.
- batranesc -
 Dovezile ca insula era mult mai mare inainte ca apele sa o inunde sunt la tot pasul.
 Peisajul de delta este deplin.
 Puii lebedelor au crescut si chiar daca sunt inca gri, sunt deja aproape le fel de mari ca si parintii lor.
 Chiar daca ne apropiem incet si in liniste, ele se tot departeaza, asa ca si noi cotim si le lasam in treaba lor.
 Bucuria este resimtita de toti cei care constientizeaza momentul si unicitatea lui.
 iar cand vaslim ... vaslim :)
 - decolare -
 - in echipa -
 In vizita la ei acasa :)
 I-am prins la ora mesei 
 Miscarea continua
 Ne intersectam din nou
Dupa traversarea lacului avem o portiune un pic mai lunga de portaj, dar nimic notabil in ce priveste solicitarea. In curand intram iarasi pe Dunare si o vom traversa inapoi la masini.
Aceasta este trupa noastra, o mana si jumatate de oameni hotarati ... sa miste si sa se bucure de o zi atat de frumoasa, in locurile in care venim de fiecare data cu placere.

Va multumim pentru participare si va asteptam la urmatoarele aventuri. Sanatate si numa bine sa va fie.

Niciun comentariu: