joi, 10 iunie 2010

in Cheile Taia,

Ii zona faina si asta . Ai muntele langa si cheile, cu pereti de stanca, cu canioane, pesteri, paduri, zona bogata (despre zona Petrosaniului vorbesc). Totusi omul prefera sa-i dea bogatiei un sens superficial.
Cheile Taia sunt scurte, dar frumoase.
Ai aici ceva pereti sa cateri, cu trasee echipate, unele mai usoare altele mai putin.
Uite, acolo pe stanca, baietii au construit un refugiu, care pare rezervat cataratorilor.
Spuneam ca am venit aici cu treaba, dar asta nu inseamna ca n-am apucat sa ies un pic la padure si dupa lemn pentru lingura.
Padure este destula,vezi si din imagini.
Gasesti mult fag,dar e presarat ici colo cate-un mesteacan, plop alb, tei, salcie capreasca, ...
Am ales sa fac o lingura din lemn de fag. Am gasit o creanga mai zdravana, rupta.
N-am mai cioplit de mult in fag si se ciopleste binisor.
Lingura e un pic mai "zvelta", are cupa numa buna sa intre prin toate tipurile de borcane, se mananca bine si se mesteca usor cu ea prin oale.
Are forma simpla, e rezistenta si bine finisata.
Despre lemnul asta, gasesti mai multe acolo unde ti-am scris detaliat de fag.
Lemn tare, fibra compacta. Culoare nici deschisa, nici inchisa, e cam intre.
Pentru cine doreste o lingura simpla si eficienta. Poate pentru cine iubeste fagul, care este de fapt printre cei mai raspanditi arbori din tara noastra si din care probabil se fac cele mai multe chestii (din lemn).






Niciun comentariu: