sâmbătă, 24 martie 2012

ca la tine acasa ??? !!!

Imi este clar ca ai ceva bai la cap.
Proasta crestere, ignoranta, nesimtirea, nu mai sunt suficiente sa ma convinga de lipsa rationamentului tau.
Acum chiar cred ca e vorba de o afectiune care loveste direct in modul tau de a percepe lucrurile din jur.
Banuiec ca ai mers cu cate o plasa in fiecare mana pana la liziera padurii . Te-ai oprit de cateva ori si ai ajuns in sfarsit gafaind si tot transpirat.
Multumit de vremea buna ai zis sa inceapa distractia.
Ce-ai facut sa te simti bine e treaba ta, dar ce-ai lasat in urma este ilogic. Adica ai putut cara plase de alimente, dar ti-a fost greu sa duci la cos o jumate plasa de deseuri.
Si hai sa zic ca poate starea ta te scuza, dar cum ramane cu voi ceilalti care ati fost cu el ?
Treaba asta e contagioasa ?
De regula am probleme in luarea unor decizii ca de genul sa curat dupa voi sau nu.
Ca imi zic asa. Daca curat, in mintea voastra se creaza o conexiune simpla - "pot lasa orice ca dispare de la sine ".
Alta treaba e sa las acolo ca a 2 a oara cand vii, sa vezi si sa-ti amintesti ca locul ala de era curat o data acum arata ca o cocina ca ai mai trecut tu pacolo.
Desi am hotarat sa nu mai fac curat dupa nimeni , ca am si altele de facut, totusi nu m-am putut abtine sa trec si sa las poiana asa. Am pus mana de le-am adunat.
Dar asta nu inseamna ca tu esti "smecher" si pleci cu mana in buzunar si altu "fraier' aduna mereu dupa tine.
Eu pe dealurile alea petrec mult timp.
Acolo alerg si am crescut urcand pe ele.
Iti zic de pe acum ca daca nu inveti sa fii civilizat, sa nu mai mergi pacolo.
Mergi in parc, in centru orasului sau unde vrei si dezlantuie-te cat vrei .
Padurea nu-i loc de joaca, dar nici groapa ta de gunoi !
Nu ma intreseaza ca esti licean naiv sau familist incult. Daca esti tanar ai o scuza (nu stiu exact care, dar banuiesc una), insa daca esti familist, vai de copii pe care ii cresti.
(utilizez limbajul asta pentru ca statistic vorbind e singurul perceput de prostime = PROSTÍME s. f. (Înv.) Oameni de rând; mulțime, norod, sărăcime, gloată. – Prost + suf. -ime. Sursa: DEX ).
Nu ma astept absolut deloc sa se miste ceva in cunstiinata cuiva. Spun ce spun doar ca sa mai astampar constiinta mea.
Ma tem ca peste ceva vreme sa nu cad in groapa nepasarii si al acceptarii starii degradante in care ne aflam ca popor din mult mai multe puncte de vedere decat cel al deseurilor viziblile !

6 comentarii:

Dan spunea...

trist ceea ce se intampla, iesirea "bizonilor" coincide cu venirea caldurii si rezultatele se vad peste tot. nu stii daca ai vazut ca a fost promulgata "legea picnicului", adica orice activitate recreationala e interzisa inafara locurilor special amenajate ( care nu prea exista ). acuma eu o simt ca o ingradire a libertatii mele, dar pe de alta parte sper ca macar sa opreasca gloata care distruge padurea si o umple de gunoaie. cica se dau si amenzi pentru asa ceva, dar asta ramane de vazut. eu unul o sa continui sa ma duc cu cortul ca am destula minte sa las locu mai curat decat o fost, dar o sa fiu mai prevazator sa vad cum evolueaza chestia asta. as fi curios sa stiu ce parere ai de legea asta, unii zic ca e praf in ochi si amenzile is pentru buget, nu ca lear pasa de padure sau natura. se stie cine polueaza, defriseaza si alte cele la scara industriala..

Micul Mester spunea...

Parerea mea in legatura cu legile fie conteaza foarte putin, fie deloc.
Evit sa am vreo parere.
Legile fie bune fie rele de regula se respecta. Ca si daca ar fi o lege proasta din cale-afara, tot trebuie respecatata, nu ? ... ca doar e lege nu negociere.
Iar cine incalca o face pe propria raspundere, suportand consecintele.

Dan spunea...

inteleg ce vrei sa zici, dar nu poti sa accepti orice rahat ne baga astia pe gat fara proteste. nu ma refer neaparat la legea asta, exista numeroase alte exemple. si asa suntem taxati, impozitati, amendati ca sa poata irosi guvernul banii in alte moduri. nu stiu daca ai vazut cosurile de gunoi de 300 euro bucata? asa ca exemplu o amenda in oras ca nu circuli corect pe bicicleta e peste 400 Ron. acuma pot sa zic ca iti inteleg retinerea, dar traim in democratie(asa se zice) si poti avea o opinie si o voce. ca o paralela la legea asta, in strainatate e la fel, dar acolo e alta educatie, alta mentalitate. la noi o sa vina amenzile in primii ani si abia apoi sa apara asa zisele "spatii special amenejate" cel mai probabil sub tutela privata. dupa cum am citit unii sau pregatit pentru legea asta cumparand teren la munte si in zonele turistice. nu stiu daca e adevarat, dar cine mai are incredere in basescu si hotii aia?

Micul Mester spunea...

Incerc sa tin departe blogul de sfera politica (mizerabila).
Cum ziceam, se revolta cine vrea, cand vrea.
Ordinea in lucruri, pe la noi e cum zici. Intai interdictia si daca vreodata mai apare si vreo amenajare e bine, daca nu, respiri cum poti.
Dar asta tot nu ma face sa-mi pierd vremea cu treburi de doi bani, mai cu seama ca nu pot schimba mare lucru.
Prefer in timpul asta sa dau o alergare la padure.
Cand o sa-mi puna contor la nas pe aerul pe care il respir, proababil ca o sparg vreo vitrina cu el. Ca ma astept de la narozi si la asa ceva.
In rest, traim prea scurt ca sa ne ingrijoram de nimicuri.
Sunt complet pesimist in privinta directiei acestei tari si a conducerii ei, indiferent care ar mai fi pe viitorul apropiat.
Asa ca am decis sa-mi retrag si din vocabular numele politicienilor si mai ales din viata orice denumire de partide si alte masti dinastea prin care nu se vrea altceva decat imbogatire rapida (prin furt evident, furt cu acte sau fara, tot furt e).
Nu ma intind mai mult cu discutia, ca o sa vina altu si o sa dezvolte pe politica si voi fi nevoit sa sterg postarea, ... si nu prea as vrea.

dodo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Scutaru spunea...

Micule Mester, urmaresc blogul tau de peste un an de zile. Iti multumesc pentru tot ce ne inveti. Si pentru omul care esti. O mica rugaminte. Mai scrie, cand si cand, despre speciile de copaci. Tare frumos ii mai descrii. Se vede ca le esti prieten apropiat. :)
Iti doresc spor si succes in tot ce faci. Si inima plina de bucurii, pe cat posibil.