vineri, 20 aprilie 2012

un pic mai mare

 Din lemn de cires am facut-o si e cea de jos. E mai mare un pic decat restul lingurilor medii.
Cum s-ar zice, e pentru un om mai mare sau pentru unul mai flamand.

Are forma simpla si buna de mancat.
Dar imi mai zice cate unul - "nu stiu daca ai observat dar lingurile tale cam seamana" ... :))
Pai seamana, i-am zis, ca io le fac pe toate, nu iau colaboratori diferiti =)) .
E un stil si asta, daca te gandesti, fiecare mester poate sa aiba cate ceva caracteristic, dupa care il poti recunoaste in ceea ce face.
Lingura si cutitul de padure.
Si mai am una dinaia mare de mestecat in oala, tot din lemn de cires, dar tre sa vad cand apuc so gat.

2 comentarii:

DOv spunea...

Frumos cuțit.Un preț.

Micul Mester spunea...

Daca iti place cutitul si vrei mai multe detalii - materiale folosite, dimensiuni, pret, ... scrie-mi la
moisavasile82@yahoo.com
si-ti dau toate informatiile.