marți, 16 decembrie 2014

unelte bune

 Am zis sa-l dau si pe asta. Dupa ce l-am modificat sa fie utilizabil (schimbat unghi la tais, ascutit, taiat si modificat ciocanu, curatat de vopseaua initiala, finisat si tratat coada), i-am facut o coada scurta care sa-ti serveasca la cioplit, dar am facut si o coada lunga de rezerva. Ambele sunt din lemn de frasin. Are si surubelul ala care fixeaza fieru in coada , dar io nu-l port dupa mine, insa ti-l dau si pe el evident.
 Patrunde bine in lemn datorita raportului dintre lama lunga si ingusta si coada lunga ce poate fi tinuta lejer cu doua maini.
 Si un accesoriu important este teaca, fara de care nu-l poti purta in siguranta in rucsac. L-am luat la padure sa-l testez si mi-a placut.Acu na, unii poate prefera altceva. Dar io gasesc ca ii practic sa am un topor asa usor si versatil (... daca n-as mai avea inca 4 inafara de el :)) ).
O sa-l pun in lista asta unde mai pun si alte lucruri pe care le vand.
 Altu pe care il vand e cutitul din poza. Are lama forjata din foaie de arc si manerul din frasin si corn de cerb. Am cioplit cu el, am drumetit si am lucrat la arcuri. Mi-a fost partener de nadejde. Este in aceeasi stare ca inainte doar ca lemnul a capatat culoare mai faina decat avea la inceput.
 Pozele sunt facute ieri si vei putea vedea prin comparatie cu postarea din 2013 ca este in stare foarte buna.
Pe asta il pun lista cu unelte folosite. Daca te atrage vreunu, trimite un mail si-ti dau restu detaliilor.

Niciun comentariu: