miercuri, 2 noiembrie 2016

un detaliu pentru sufletul tau

Am umblat si am vazut, am explorat si ne-am delectat cu ceea ce am primit si ne-a fost dat sa cunoastem.
Sunt multe locuri frumoase si multe experiente care merita traite si doresc ca asta sa fie doar inceputul.
Dar sa nu crezi ca nu am apucat sa si mesteresc intre timp.
Am gatat nu mini puukko care a si ajuns deja la omul potrivit. Maruntel si rezistent, foarte usor si taios, e de mare nadejde cand stii sa-l folosesti. Batrane, sa-ti slujeasca multa vreme de acum incolo.
 Am prins ture la padure impreuna, iar cu fiecare din ele se mai sedimenteaza cate ceva in cunostinta.
 Despre arcuri ce sa zic, lucrez mult si realitatea este ca pana nu e gata nu stiu daca se va naste intreg sau va muri la nastere.
Cum zicea mesterul priceput "daca nu rupi arcuri, nu faci arcuri". Tradus insemana ca cine face arcuri, inevitabil si rupe arcuri.
Lemnul aparent bun, ascundea defectul si a cedat in timpul procesului de fabricatie. Frustrat ? Nu.
Ceea ce-i important de stiut este ca satisfactia ii cu atat mai mare cand iasa unul bun. Iar pentru tine este important sa cunosti ca inainte de a vinde arcurile, le testez. Asa ca alea ce apar pe blog sunt cele care s-au nascut si au crescut, iar tu le primesti in toata puterea lor.
Din lemnul de iarna trecuta, adus cu spatele de la zile departare, 
 acum fiind bine uscat, lucrez la semifabricat sa scot afara arcul.
 Tot de acu aproape un an, intr-una din turele de cateva zile prin paduri, 
 am inceput sa mesteresc la cana asta.
 Am obtinut un semifabricat in cateva luni dupa o uscare lenta si sigura.
Am lucrat doar cu unelte de mana o kuksa unica, pentru ca si persoana care o va avea este unica.

Nu stiu care-i este stapanul ei, dar la momentul potrivit stiu sigur ca o va chema, iar ea va merge si impreuna vor calatori fericiti ;).

Asa ca umblaturile continua, iar mestereala nu inceteaza.
Mereu elev, mereu incepator in multe, cu reusite si impiedicari, impartasesc cu tine putinul pe care l-am primit, cu intelese si neintelese, lasand loc si pentru clipa in care vom cunoaste mai multe si mai bine.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seara! Un cutitas ca asta as vrea si eu,daca mai faci. Mulțumesc.
tinlupio@yahoo.com

Micul Mester spunea...

Seara buna. Voi mai face unul si il voi posta pe blog, dar nu stiu exact cand il incep.

Anonim spunea...

Frumos cutitasul,lama este lauri carbon 70?