marți, 11 mai 2010

Lingura din artar

Incerc ca pe unde umblu, sa iau si cate-o bucata de lemn pentru lingura.
Daca am avut treaba la Prapastiile Zarnestiului, clar ca am alocat cateva minute si pentru a gasi ceva lemn.
Intors acasa, ma gandeam sa ma apuc de cioplit, dar n-am putut. A trebuit sa plec in chei sa cioplesc, pur si simplu m-a chemat .
Daca tot am mers sa cioplesc acolo, am studiat cate un pic si despre frasin (e vorba de postarea cu frasinul).
Pe o piatra muschiuloasa un ou si un melc se intreceau. Eu i-am prins chiar in repaus si n-am mai stat sa vad finalul. Oare cine a castigat ?
Lingura din lemn de artar e deschisa la culoare, e usoara si comoda. Bine finisata, fibra se vede foarte clar.
Ca majoritatea, are marime medie. Un snur din piele la capatul cozii asigura atarnarea in bune conditii in vederea depozitarii sau/si uscarii (dupa spalare, folosire). Husa din piele protejeaza lingura la transport, mentinand-o curata.
Fie ca sti ceva despre artar, fie ca nu (daca nu, vezi ca ai sa gasesti aici o poatare si despre el), lingura tot faina e.




Niciun comentariu: