miercuri, 22 septembrie 2010

lemn bun, culoare faina

Si daca tot am mers la padure, normal ca am avut vreme sa si cioplesc.
Uite, asta-i din ulm.
Lemn usor (comparativ cu gorunul, ... nu cu salcia) si elastic, un pic mai inchis la culoare si cu inelele anuanle clare, este numa bun de-o lingura.
Sa vezi ce fibra faina are.
Lingura e usor asimetrica, de marime medie, avand curburile specifice ca sa poti manca cu ea cat mai bine.
Nuanta lemnului e diferita de a celorlalte esente, dar nu stiu cat poti sa vezi din imaginile astea.
Cupa (concavitatea) e deschisa, ca sa iei usor mancarea si totodata adanca (comparativ cu ce gasesti in comert) ca sa poti manca zeama bine.

Ca si celelalte si asta are husa din piele.

Uite, ca sa vezi cum ii pe langa una de artar.
Inelele anuale am cautat (am taiat lemnul in asa fel incat) sa nu le pun in centrul concavitatii, tocmai ca sa fie mai deosebita.
Lingura e buna sa mananci cu ea.
Noi fara lingura de lemn nu iesim niciunde.

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna ziua. va rog frumos, daca va comand 20 de linguri si 20 de lingurite, pentru a fi folosite zilnic la mancat si nu la amestecat in cratita si vor atarna odihnindu-se doar pentru a se usca, si nu vor fi atarnate/spanzurate intru nefolosinta/expuse atat cat voi fi eu in putere, cat m-ar costa? Va multumesc covacicris@gmail.com

Micul Mester spunea...

Ziua buna.

Eu nu fac linguri de serie ci doar unicate.Daca preferintele tale corespund cu cele disponibile in lista asta :

http://miculmester.blogspot.ro/2010/02/stoc-1.html
(postarea cu lista o gasesti pe blog in dreapta sus) atunci e la fix,
- acolo sunt toate cele disponibile.
Alegi ce-ti place mai mult, iar eu iti voi da toate detaliile.

20 linguri cu siguranta am , 20 lingurite nu. La comanda nu fac (din principiu, pentru ca le cioplesc de placere nu din obligatie)
Arunca te rog o privire si pe :

http://miculmester.blogspot.ro/2010/01/hai-sa-vedem-care-i-treaba-cu-lingura.html

- unde detaliez un pic modul de lucru si ideea mea in ce priveste lingura de lemn unica si personala.
Daca dupa tot ce ai aflat acum, mai doresti totusi una sau mai multe linguri,te rog sa-mi scrii la :
moisavasile82@yahoo.com

Sanatate si numa bine iti doresc.