joi, 4 noiembrie 2010

lucru la lemn

Am iesit, ca-i de lucru.
Aici unde 3 mesteceni is unu peste altu, am zis ca-i loc bun pentru tabara de lucru.
Taiem si despicam, fiecare cu ale lui.
Aici se pregatesc scaune, polonice,cani, linguri si cine stie mai ce.

Bubele astea de mesteacan sunt pline de "surprize".
O data ii zic lu Vali - auzi, da-mi te rog un creion.
Si uite ce-mi da !
Maaa, pai ala-i creion ma ?!
Creion , ... de urgenta - raspunde el cat se poate de senin si afiseaza zambetul ala ca-i multumit de situatie.
Pai ala nu-i creion ma, ala nici umbra de creion nu mai e.
No, dar las ca o fost bun si ala, ca o lasat urma pe lemn.
Munca si migala, ca doar nu crezi ca se face repede.
De mana, nu de drujba.
Poate si din asta va iesi un polonic.
Aia-i domle, merge un ceai.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sa va fie rusine..... :)))))
preferam sa vin si eu, dar cine stie........ data viitoare
ceau bau
ps
misto lemnul de polonic, carpen nimic????

Micul Mester spunea...

Ma, tu tot ii dai cu carpenul :))
las, ca daca vrei iti fac si una din carpen ( o sa dureze ceva). Amu lucru la polonic, din mesteacan.