luni, 13 decembrie 2010

ciresul si lingura

E din ciresul ala cum meri catre Ghica, ala de era cazut pe stanga potecii, il sti.
Asta-i simpla si practica.
E incapatoare (larga si adanca) si cu peretii nu prea grosi.
Nu-i o lingura subtirica, dar nici grosolana.
E de marime medie si e relativ simetrica.
Am ajunsa la concluzia ca din poze distingi ca ar fi mai mare decat e in realitate. Dar nu e. E doar atat de mare cat e ea, ... nici un milimetru mai mult.
Fiecare din ele difera una de cealalta (ca doar no sa difere de ea insasi !).
Am zis sa-ti pun ceva detalii .
Vezi ca unele au gaura pentru snur, altele nu.
Astea au amnandoua. Ti-am mai zis, gaura aia o fac cu tija inrosita.
Ti-am mai zis? Da, cred ca de vreo 29 de ori.

Si ea are husa din piele.

Le-am pus una langa cealalta, ca sa vezi , ... no pai vezi tu ce.
Alege ce vrei sa vezi ca io ma culc, ca iar ii tarziu.
Ei si auzi, daca ti-o place scrie-mi si-ti scriu inapoi.
Sa traiesti.

Niciun comentariu: