luni, 2 mai 2011

unele folosite, altele noi, unele cu mici nereguli, dar toate in stare foarte buna

Pe astea le dau mai ieftin decat pe cele noi  (nefolosite) . Daca vezi ceva ce-ti place imi zici intr-un mail si iti voi da toate detaliile .
Aici is alea ce amu le dau si le-am folosit dar sunt in stare foarte buna de functionare.
Tot aici o sa pun canile si lingurile pe care pana acu nu le puneam deloc. Sunt unele care n-au iesit cum as fi vrut sau au cate-o fisura pe care am inchis-o cu adeziv si care sunt numa bune de folosit pentru cine se multumeste si cu astea mai "imperfecte".
Insa n-am sa pun ceva ce nu poate fi folosit sau pe ce nu poti conta.
Oricum cand ma intrebi de vreun produs o sa aflii tot ce stiu si eu despre el si daca iti convine ti-l trimit, daca nu, nu.








Niciun comentariu: