marți, 15 ianuarie 2013

un cutit

Am tras un pic sa-l gat . Poti alege dintre toate ce le gasesti pe ala ce crezi ca ti se potriveste.
Io pe lamele de tipu asta aproape ca am o fixatie.
Aici gasesc rezistenta si utilitate. Dar na, din nou zic, conteaza ce anume faci cu el.
Lemnul de nuc pregatit cu cel putin un an inainte astepta la loc sigur momentul in care se va dezbraca de surplus.
Un pic de corn dinasta de cerb si asta este.
O sa-l intorc un pic pe toate partile ca sa-l vezi mai bine.
Maneru simplu si comod asigura priza buna la tot felu de munci.
Teaca i-am facut-o din piele de ren si il tine bine.
Cu el poti face toata treaba la drumetie. Mere bine atat la taiatu alimentelor, cioplit de orice fel, despicat surcele pentru foc, pregatit ustensilele necesare in tabara, aprinderea focului, etc.
Pe final de postare te las cu gandu asta  - nici un cutit fie el cat bun, nu poate face mai mult decat stie sa faca cel care-l foloseste.
Asa ca investeste in cunostinte, in exercitiu si in bun simt.
Iti doresc spor la treaba si sanatate.

2 comentarii:

Confusionwood spunea...

Felicitari... ce frumos este cutitul... Daca eram la tine acolo ti-l furam si fugeam :))

Nu stiu de ce dar am o atractie catre cutitele astea...

Foarte frumos...

dodo spunea...

Ma e asa de frumos, ca-mi vine sa-i spun Sarumana ... :-) )))