marți, 19 noiembrie 2013

incet incet

Ca-i cum zicea inteleptul pe vremuri - " Nu am timp să mă grăbesc" .
Si la iesirea pe deal , la ceaiul de seara si biscuitii cu gem, la caldura focului am inceput sa cioplesc lingura asta de frasin.
O creanga mare din stejarul al batran a cazut de vreun an si a rupt partial sau complet cativa carpeni si frasini. Dintr-unu am socotit ca merge sa fac lingura.
Trainica si comoda , avand si culori amestecate,cu siguranta e un partener de nadejde pe termen lung.
Am mai facut inca una deja, tot din frasin, dar aia isi are originile pe alt deal si e complet diferita.
Ti-am zis io cum sta treaba. Vad lemnu si zic uite o lingura. Apoi tot ce am de facut este sa am grija cum o scot afara.
Totdeauna este o lingura in lemnul ala ce-l iau, dar nu totdeauna reusesc sa o scot cum traba.
Cu alte cuvinte io is de vina ca-s nepriceput, lemnu e bun (daca il aleg bine ... deci si aici tot la mine e baiu daca nu-i bun).

Niciun comentariu: