miercuri, 19 ianuarie 2011

cate-o lingura

Pe deal m-am dus sa vad cum ii cu copacii aia cazuti, ca acu nu mai e feriga si nici spinii.
Am luat lemn pentru cana si automat si pentru o lingura.
Pe sus am vazut si ceva cires, un nuc, frasin.
Dupa doua zile am gatat-o abia, ca nu am avut vreme sa lucru intruna la ea.
M-am apucat de cana, iar in paralel am terminat si un cutit.
Am vazut ca-i fain asa, ca la una lucru, la alta ma relaxez cand o cioplesc.
Spre exemplu cand fac o cana, mai iau pauza la ea si cioplesc cate-o lingura numa sa am destind.
Mi-a placut lemnul asta.
O iesit fina si desi mare lucru nu se vede in poze , are si culoare faina.
Are forma simpla, relativ simetrica.
e comoda la mancat si incapatoare.
Pe spate i-am lasat o nervura care o intareste si care nu incurca absolut deloc la mancat.
Practic nervura este obtinuta prin indepartarea lemnului din lateral (care la alte linguri ramane acolo), deci nu e un o ridicatura.
E o lingura de marime medie, poate cu o cupa un pic mai mare decat majoritatea.Peretii nu-s prea grosi, ca sa poata culege usor de pe farfurie.
E o lingura buna, amu nu stiu cat iti dai seama din poze, ca-s facute in graba, dar na.
O venit iar un front pe noi. Se raceste si pare ca o sa ninga.
Pai sa-i dea, ca-i timpul potrivit.

2 comentarii:

mircea spunea...

Am inceput timid,si eu sa lucru in lemn.Am facut cite o lingura din carpen,,cires si salcim.Acum lucru la una din lemn de prun-tulpina,e rosie.Cu cea de cires pot minca .Imi iasa un pic mai mari parca mie frica sa nu le stic.Dupa ce am inceput sa maninc cu lingura de lemn ai mei au zis ca sunt inapoiat in timp.Cel mai greu de imblinzit pina acum mi s-a parut lemnul de salcim ,se finiseaza foarte frumos zici ca e dat cu lac.Prima impresie care mi-a facut-o cind am mancat cu lingura de lemn a fost ca nu mai poti manca in graba,iti da o liniste interioara care o gasesti numai cind mergi la padure.Cred ca spiritul padurii prin acea lingura intra in casa si creeaza acea liniste interioara.Deci pot sa zic ca este un remediu sigur pentru cei stresati de a incepe sa se trateze prin folosirea lingurii de lemn,pentru ca vor manca mult mai atenti.Undeva in Hd.bate o inima de ucenic ....

Micul Mester spunea...

:)
Ii bun asa.
Continua.
Asa-i cu lingura de lemn, e treaba deosebita. Si cioplitul si mancatul cu ea aduc buna dispozitie.