joi, 13 ianuarie 2011

Sa se potriveasca la cutitul tau

Amnarul mere la fix cu lama negricioasa.
N-ai grija, ca-s bine legate toate bucatile in el in asa fel incat sa fie una.
Am facut manerul din lemn de mesteacan finlandez (am pastrat de mult o bucatica) si corn de cerb.
I-am impletit si un snur din piele care-l asigura la teaca, si de care-l poti atarna.
Ma gandeam ca fiecare piesa e important sa fie diferita si totodata sa-ti aduca placere atat cand o folosesti si pentru faptul ca o vezi, nu doar ca o ti in mana.
In final sunt atat de putine lucruri care iti plac cu adevarat, ...
Asa ca am zis ca daca tot apuci sa iesi la padure, ce-ar fi sa ai la cutitul tau si un amnar bun.
E asa cum vezi, gata sa-l pui la curea , in buzunar ori rucsac.
Nu-i obligatoriu sa iei teaca totdeauna cu tine. Insa e mai usor si mai rapid sa-l scoti de la curea decat din buzunar.
Asa ca daca scule ai, mai trebuie doar sa iesi.
Apropo de iesiri, ma gandeam la o tura la padure, mi-e cam dor . Dar cred ca si ea se gandea la mine.
Cine stie , poate ne vedem saptamana asta.

2 comentarii:

dodo spunea...

Te ridic la rangul de mare mester !! de azi inainte nu mai esti micul mester !! Multumesc pt ce faci prietene !

Micul Mester spunea...

:))
Nu-s mare ma, ...
No, daca ti-o placut ii bun.