sâmbătă, 23 iunie 2012

din munte

 Asa ca am zis sa petrec cateva zile sus . Amu cald era si acolo, dar altfel de cald, ... dinala de maxim 18-20 de grade.
In creste insa era chiar placut (cata vreme alergam) 7-9 grade. Dar na, saptamana asta am inteles ca s-a incalzit puternic si pacolo.
Insa pe langa treaba cu alergarile in munte am avut grija sa nu plec fara sa iau si niste lemn sa fac si ceva linguri.
Crenga de molid am luat, dinaia groasa. Motivul ? Simplu, ca e reprezentativ pentru altitudinea aia si pentru ca dinasta am gasit mai tare.
Am cioplit-o in munte, ca pe cealalta si le-am finisat acasa.
Lingura e simetrica, bine finisata, cu peretii mai grosuti si cupa mai deschisa. In rest arata fain cu diferenta de nuanta si dungile alea pe ea.
Pe cealalta o pun mai incolo, amu ies un pic la padure.

Niciun comentariu: