joi, 22 noiembrie 2012

il dau

Pentru care prefera cutitele cu lama fulltang ii bun. Io am luat lama din motivul ca n-am gasit in stoc lama nordica.
Maneru l-am facut din mesteacan finlandez dinala de-a lor.
Teaca am cumparat-o tot de la ei, ca am vrut sa fie gata rapid si sa-l si probez. Dar amu ca am lucrat un pic cu el ii vine la fix. L-am scos la o tura si pot zice ca-i cutit bun.
 Grosimea si lungimea , latimea si adancimea :)) lamei o stii sau ti-o zic cand vrei.
 Asa pentru care nu stie cum e pe dos.
In rest, pentru care prefera D2 , ... treaba lui. Io am ales  O1. Imi place mai mult si pentru ca il ascut mai usor, tine bine si pentru ca oxideaza (ca-mi place sa-l vad "patat" ca pe asta, dar mai ales ca scoate bine scantei pe amnar, mai bine decat D2).
Amu il dau ca mi-o venit lama ce o asteptam si na, ... de fapt probabil ca o sa o dau si pe aia .
Pana atunci daca te intereseaza asta da-mi de stire. Pretu e bun (mult mai bun decat tot ce gasesti pe piata, de regula nu aplic fraza asta, dara cuma chiar asa este).
Ies la padure, daca e ceva scrie un mail.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dar lama pe care o asteptai cum este fata de asta?

Micul Mester spunea...

E doar diferita.
Nu e full tang ci e dinaia cu tija.
E tot de la Enzo,are acelasi otel, aceeasi lungime si cand e gata cutitul, il pun pe blog.