miercuri, 30 noiembrie 2011

tre sa o iei cu tine

Asta e cioplita la padure, sus in Semenic. Din salcie capreasca (despre lemnu asta am mai scris io, dar gasesti si pe net si daca nu, ma intrebi) am facut-o ca mi s-a parut potrivit pentru cana. E usoara si destul de tare. Iti spuneam ca salcia e de multe feluri (specii), ca mesteacanul,stejarul, frasinul, etc.
Asa-i si cu salcia capreasca ca si cu gorunul. Salcia capreasca e mult mai tare ca alte specii de salcie, cum gorunul e mai tare ca alte specii de stejar.

Imi iau una dinasta cu mine cand ies si din ea beau si ceaiul si apa si ce mai am pacolo. Ii faina ca nu i se incinta peretii ca la cana de aluminiu care-ti arde buza.
In rest e cum o vezi si daca vrei alte detalii privind dimensiunile, pretul sau alte detalii, da-mi de stire pe mail.

Un comentariu:

toctomerius spunea...

Faina tare, bravo.