duminică, 27 februarie 2011

ganduri amestecate in ordine

Cand ei ies, inseamna ca-i potrivit pentru mesterit la padure.
Ce-o mai face Vlad ?
Meserie pe cale de disparitie, ... pacat, era ceva frumos (sindrilar).
Imbratisare.
Mai multe amintiri ma leaga de locul asta.
Cateodata ma apropiu de vreun arbore.
Uneori si cand alerg, il ating in treacat si parca-l simt.
Nu spun de vreo energie. Spun de un sentiment placut, ca inca e acolo. Ca e mare si sanatos, ca este un simbol.
Fiercare arbore mare este o minune (minune ca scapa in vreme ce alte milioane de semeni de-ai sai nu).
Rece si involburat.
Interesant cum frigul si vantul te pot trezi la viata. Uneori parca imi cade un val de pe frunte si toate se limpezesc.
Loc bun de cugetare. Nu stiu ce-o fi cugetat Vali aici, ... probabil ca i-am zis sa stea linistit sa fac o poza.
Dar oricum, e un loc excelent in care sa-ti aduni gandurile.
Nici cand nu-i mai bun decat iarna.
Caldura placuta si lumina blanda si variabila, trosnetul lemnului si mirosul de fum.
Minunea focului.
Fara frig nu sti ce-i caldura, fara sete nu sti ce buna-i apa, fara singuratate nu sti ce buni sunt cei apropiati, fara boala nu apreciezi sanatatea.
Fara razboi nu ne putem bucura cu adevarat de pace, fara prieteni nu poti trai, ci cel mult supravietui.
Fara Dumnezeu termenul "sens" este doar o umbra. O umbra care se misca in functie de orice lumina, ... si care piere atunci cand lumina se stinge.
Invata sa apreciezi cata vreme respiri.
Maine poate e prea tarziu.

5 comentarii:

Silvestro2in1 spunea...

Frumos... din suflet

dodo spunea...

Ma atinge tare, postul asta ! Tocmai am pierdut un coleg cu care am lucrat in ultima zi a vietii lui ! Mare dreptate ai mestere, maine poate fi prea tarziu ......

Micul Mester spunea...

Asa este, pentru cine a simtit macar cateva din cele mentionate, toate astea au legatura cu sentimentele si viata. Pentru toti ceilalti nu sunt decat vorbe goale. Dar asta pana la un anumit moment, pana va simti(trai) fiecare.

george spunea...

cel mare e sequoia? te invidiez ca ai avut ocazia sa atingi unul. poate o sa ajung si eu sa-l ating!

Micul Mester spunea...

Da, e sequoia.
Daca iti pui in gand, cu siguranta ca o sa vi la el.
Si eu cam am plan sa ajung la un arbore anume,...intr-un anume loc.Numa sa vad cand prind o portita.