luni, 8 februarie 2010

ARCURI








7 comentarii:

nik123 spunea...

Din ce sunt realizate ca material ?
Pentru ce categorii de persoane ?
Ce caracteristici are ?
Din ce este compus arcul ?
Pentru ce este recomandat ?
Ce pret are arcul?
Multumesc

Micul Mester spunea...

Sunt arcuri traditionale, lucrate 100% manual, dintr-o singura bucata de lemn.
Lemnul este ales si recoltat din natura, uscat lent in podul casei apoi mesterit cu rabdare . Coarda o impletesc din dacron si o fac exact dupa puterea fiecarui arc.
Preturile arcurilor variaza in functie de lucratura, dimensiune, putere, esenta.
Am arcuri intre 30-60 lbs.Atentie, nu sunt arcuri de jucarie.

Uite, daca imi scrii pe mail la : moisavasile82@yahoo.com
putem discuta in detaliu despre un arc anume care ti s-ar potrivi si o sa iti dau toate detaliile.

gadjodillo spunea...

Bună seara,
am dori şi noi un arc de începători. Eu am 1.70, dar nu prea am forţă, iar băiatul meu are 1.45, probabil are tot atîta forţă cît am eu.
Oare aveţi ceva pentru noi?

Unknown spunea...

Am o intrebare. Sunt mester incepator si abea ce am inceput sa-mi fac primul arc. Deoarece l-am taiat inainte de a da frunza la copac nu stiu exact din ce lemn este, dar este un lemn alb si fibros cu fibra densa. Nu este salcam deoarece cunosc salcamul, este ori frasin, ori ulm dar trebuie sa ma duc in locul de unde l'am taiat si sa ma uit la ceilalti copaci care deja au infrunzit sa vad ce lemn este. Eu l-am sigilat la capete cu vopsea si l-am crapat pe din doua si l-am decojit de coaja, apoi am inceput sa cioplesc arcul lemnul fiind inca verde. Intrebare este se poate ciopli arcul inainte de a se usca, adica doar sa-i dai forma si apoi sa-l lasi sa se usuce fara sa-l inconvoi ca sa nu-si ia memorie. Banhiesc ca se usuca mult mai repede asa mai ales intr-un loc arid cum este in pod. Si daca nu e buna varianta asta, cam cat se lasa lemnul la uscat in pod?

Micul Mester spunea...

Nu faci arcuri din lemn verde, ci il usuci minim 1 an, depinde de mediu de uscare, esenta si grosime.

Anonim spunea...

Salut Mestere!

Mi se pare super tare ce faci! Vad ca toate arcurile pe care le-ai facut sunt de genul longbow ma intrebam daca poti face si recurve eventual si takedown ( cu brate detasabile) stiu ca au o durata de viata mai lunga si daca poti face cam care ar fi pretul unuia.

Multumesc!

Micul Mester spunea...

Te salut. Nu fac take down, nici recurve nu prea. Astea ce le fac sunt mai simpluțe si munca la ele e suficienta cat sa-mi ofere satisfactia mesteritului.